divendres, 12 d’agost del 2016

SEGUIDORA FIDEL DE JESÚS

Evangeli de l'Ascenció

Vegis el comentari de: José A. Pagola: Assumpció de Maria – C (Lluc 1,39-56)

Per aquells dies, Maria se n'anà de pressa a la Muntanya, en un poble de Judea, va entrar a casa de Zacaries i saludà Elisabet. Tan bon punt Elisabet va sentir la salutació de Maria, l'infant va saltar dins les seves entranyes, i Elisabet quedà plena de l'Esperit Sant. Llavors cridà amb totes les forces: --Ets beneïda entre totes les dones i és beneït el fruit de les teves entranyes!  Qui sóc jo perquè la mare del meu Senyor em vingui a visitar?  Tan bon punt he sentit la teva salutació, l'infant ha saltat de joia dins les meves entranyes.  Feliç tu que has cregut: allò que el Senyor t'ha anunciat es complirà!
Maria digué: --La meva ànima magnifica el Senyor, /  el meu esperit celebra / Déu que em salva, / perquè ha mirat la petitesa / de la seva serventa. / Des d'ara totes les generacions / em diran benaurada, /  perquè el Totpoderós  / obra en mi meravelles: / el seu nom és sant, / i l'amor que té / als qui creuen en ell / s'estén de generació en generació. /  «Les obres del seu braç són potents: / dispersa els homes de cor altiu, /  derroca els poderosos del soli / i exalta els humils; /  omple de béns els pobres, / i els rics se'n tornen sense res. / «Ha protegit Israel, el seu servent, / com havia promès als nostres pares; / s'ha recordat del seu amor a Abraham / i a la seva descendència per sempre.

Maria es va quedar uns tres mesos amb ella, i després se'n tornà a casa seva. (Lc 1,39-56)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada