divendres, 17 de maig del 2019

AMISTAT DINS L’ESGLÉSIA

Evangeli (Jn 13,31-33a.34-35)) del diumenge 19 de maig de 2019, i comentari

Quan Judes va ser fora, Jesús digué: --Ara el Fill de l'home és glorificat, i Déu és glorificat en ell. Si Déu és glorificat en ell, també Déu mateix el glorificarà, i el glorificarà ben aviat. Fills meus, encara estic amb vosaltres per poc temps. (Jn 13,31-33a)


Vosaltres em buscareu, però ara us dic allò que vaig dir als jueus: «Allà on jo vaig, vosaltres no hi podeu»

Us dono un manament nou: que us estimeu els uns als altres tal com jo us he estimat. Així, doncs, estimeu-vos els uns als altres. Tothom coneixerà que sou deixebles meus per l'amor que us tindreu entre vosaltres. (Jn 13,34-35)


Veure comentari de J.A.Pagola: Diumenge 4 de Pasqua – C (Jn 10,27-30)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada