dijous, 16 de gener del 2020

EL PRIMER

Evangeli (Jn 1,29-34) del diumenge 19 de gener de 2019, i comentari de J.A.Pagola

29 L'endemà, Joan veié que Jesús venia cap a ell, i exclamà:
--Mireu l'anyell de Déu, el qui treu el pecat del món! 30 És aquell de qui vaig dir: "Després de mi ve un home que em precedeix, perquè, abans que jo, ell ja existia." 31 Jo no el coneixia; però, si vaig venir a batejar amb aigua, va ser perquè ell es manifestés a Israel.
32 Joan testimonià encara:
--He vist que l'Esperit baixava del cel com un colom i es posava damunt d'ell. 33 Jo no el coneixia, però el qui m'envià a batejar amb aigua em va dir: "Aquell damunt el qual veuràs que l'Esperit baixa i es posa, és el qui bateja amb l'Esperit Sant." 34 Jo ho he vist i dono testimoni que aquest és el Fill de Déu.(Jn 1, 20-34 / BIBLIJA.net)

Veure comentari: Diumenge 2 durant l’any – A (Joan 1,29-34)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada